It’s time for a glass of water


Când vine vorba de consumul zilnic de apă, ne împărţim în două categorii: unii beau cei doi litri de apă recomandaţi pe zi fără să se străduiască prea mult, pentru că organismul le-o cere, pe când în cazul celorlalţi (pe aici mă aflu şi eu), situaţia nu e deloc roz: pur şi simplu, nu pot să bea mai mult de un pahar-două de apă pe zi.

Cu timpul, am descoperit mici trucuri care să mă ajute, le-am pus cap la cap, iar acum le împărtăşesc cu voi în cazul în care vă aflaţi în aceeaşi dilemă ca şi mine.

Picture 1187

  1. Aromatizaţi apa cu lămâi, portocale sau castraveţi. Castraveţii vor da apei simple un gust răcoritor, mai ales dacă o ţineţi la frigider înainte de a o consuma, iar lămâia şi portocala îi schimbă cu totul gustul. Cu cât apa are un gust mai bun, cu atât veţi fi dispuşi să beţi mai multă pe parcursul zilei!
  2. Folosiţi paiul! Când beţi cu paiul, beţi mai multă apă fără să vă daţi seama!
  3. Făceţi-vă un ritual de a bea un pahar cu apă încă de cum v-aţi trezit.

Important ar mai fi faptul că trebuie consumat câte un pahar de apă înainte şi după fiecare masă la un interval de 20-30 de minute.

Picture 1185

Urmând cele spuse mai sus, încetul cu încetul am reuşit să mă dau pe brazdă. Deci, succes şi vouă!